Siit lehelt leiad lisavihjeid, mis võivad aidata Sul edasi pääseda mõnest takistustest, kuhu „Vangide“ seiklejad kõige sagedamini pikaks ajaks kinni on jäänud.
SEKTOR C
Esimene vaheuks
Uksekoodi kohta on märkmikus vihje, et see võib olla kuupäev või aastanumber.
Seina dekoreerib vana kalender, mis pärineb ühest kindlast aastast.
Kongide madratsid
Raportites on kirjas, et ühest kongist oli vang vahepeal ära kadunud. Konge
läbi vaadates leiad, et ka praegu on üks nendest tühi. Kuhu võis vang minna? Raportitest võid
välja lugeda, et kadunud vang nõudis enda kongi teatud tingimusi. Proovi need täita.
SEKTOR B
Tualettruumi uks
Koka isiklikust toast leiad vihje, kuidas on omavahel seotud tualetiukse kood
ja köögis rippuv nädalamenüü.
Turvaruum
Kõigepealt pead leidma ohvitserikaardi, mida võid otsida sama sektori tualetist.
Lisaks vajad parooli, mille saad teada, kui oma varustusele piisavalt tähelepanu pöörad.
ÕHUŠAHTID
Siin on palju rotte, aga neid ei teki juurde, mis tähendab, et saad neid hõrendada ja vahepeal puhkamas käia. Šahtid on labürint, milles orienteerumiseks võib hea mõte olla paberile kaardi joonistamine, kuhu saad märkmeid teha.
SEKTOR A
Töötoa uks
Ühes diivani kõrval olevas kastis on märkmik vihjega parooli kohta, mis on omakorda
seotud laual seisva muusikakeskusega.
SEKTOR D
Relvalao uks
Uksele on määranud parooli alumiste korruste juhataja, kapten Anatoli. Leiad
vihje laoruumi koodi kohta, kui sobrad tema asjade hulgas Sektor A-s, Anatoli töötoas.
Kadunud hinged
Tavalattu tungides leiad end vastamisi lõputult juurde tekkiva kadunud hingega.
Möödumiseks pead pühkima põrandalt Mužarimi sümbolid.
SEKTOR E
Põletist pääsemine
Prügipõleti tagumise ukse kirjeldus võib esmapilgul tunduda nagu kõikide
teiste uste kirjeldus, aga teksti süvenedes märkad, et miski on teistmoodi.
SEKTOR F
Karstialade värav
Karstialade uksi saab avada juuresoleva raali kaudu. Dialoog pakub võimalust
lahkuda raali juurest enne vestluse lõppu, kuniks uksed veel loetud sekundeid lahti püsivad.
KARSTIALAD
Kondimuljur
Põgeneda on lihtsam kui võidelda. Joostes jõuad lõpuks kangimehhanismini, mille
abil saad tõkestada kondimuljuri edasipääsu.
Koopad
Koopad on labürint, milles orienteerumiseks võib hea mõte olla paberile kaardi
joonistamine, kuhu saad märkmeid teha selle kohta, millistes kohtades ära eksimine aset leiab.
Edasipääs Sektor G-sse
Kaardi ülemises osas, põhja suunas, on ühes väikestest koobastest
seinast väljaulatuv toru, mille juures on tööriistade olemasolul võimalik kaevandada edasipääs
šahti, kust omakorda pääseb edasi sektor G-sse, eeldusel, et luuk on varem sektor A töötoa kaudu
avatud.
Edasipääs põrgusse
Labürindi järel leiad koobastest suured tornid, kuhu pead sisse hiilima või
tormama. Igas tornis on raamat, mille hoolas lugemine paljastab saladuse.
SEKTOR G
Ivinaro templi väljapääs
Templiluule vihjab kindlale ajale ööpäevas, mil Ivinarot austatakse.
Kella saad vaadata kompassi juurest.
ÜLEMISED KORRUSED
Turvauks
Raadio teel saad koodi, aga see kood ei tööta. Kui pärast mõningast proovimist raadio
kaudu uuesti abi palud, saad teada, et üks number koodis tuleb vahetada ringi mõne teise,
sarnase välimusega numbri vastu.