VANGID
 BarHiid Stuudio seiklus 

Siit lehelt leiad lisavihjeid, mis võivad aidata Sul edasi pääseda mõnest takistustest, kuhu „Vangide“ seiklejad kõige sagedamini pikaks ajaks kinni on jäänud.


SEKTOR C

Esimene vaheuks
Uksekoodi kohta on märkmikus vihje, et see võib olla kuupäev või aastanumber. Seina dekoreerib vana kalender, mis pärineb ühest kindlast aastast.

Kongide madratsid
Raportites on kirjas, et ühest kongist oli vang vahepeal ära kadunud. Konge läbi vaadates leiad, et ka praegu on üks nendest tühi. Kuhu võis vang minna? Raportitest võid välja lugeda, et kadunud vang nõudis enda kongi teatud tingimusi. Proovi need täita.


SEKTOR B

Tualettruumi uks
Koka isiklikust toast leiad vihje, kuidas on omavahel seotud tualetiukse kood ja köögis rippuv nädalamenüü.

Turvaruum
Kõigepealt pead leidma ohvitserikaardi, mida võid otsida sama sektori tualetist. Lisaks vajad parooli, mille saad teada, kui oma varustusele piisavalt tähelepanu pöörad.


ÕHUŠAHTID

Siin on palju rotte, aga neid ei teki juurde, mis tähendab, et saad neid hõrendada ja vahepeal puhkamas käia. Šahtid on labürint, milles orienteerumiseks võib hea mõte olla paberile kaardi joonistamine, kuhu saad märkmeid teha.


SEKTOR A

Töötoa uks
Ühes diivani kõrval olevas kastis on märkmik vihjega parooli kohta, mis on omakorda seotud laual seisva muusikakeskusega.


SEKTOR D

Relvalao uks
Uksele on määranud parooli alumiste korruste juhataja, kapten Anatoli. Leiad vihje laoruumi koodi kohta, kui sobrad tema asjade hulgas Sektor A-s, Anatoli töötoas.

Kadunud hinged
Tavalattu tungides leiad end vastamisi lõputult juurde tekkiva kadunud hingega. Möödumiseks pead pühkima põrandalt Mužarimi sümbolid.


SEKTOR E

Põletist pääsemine
Prügipõleti tagumise ukse kirjeldus võib esmapilgul tunduda nagu kõikide teiste uste kirjeldus, aga teksti süvenedes märkad, et miski on teistmoodi.


SEKTOR F

Karstialade värav
Karstialade uksi saab avada juuresoleva raali kaudu. Dialoog pakub võimalust lahkuda raali juurest enne vestluse lõppu, kuniks uksed veel loetud sekundeid lahti püsivad.


KARSTIALAD

Kondimuljur
Põgeneda on lihtsam kui võidelda. Joostes jõuad lõpuks kangimehhanismini, mille abil saad tõkestada kondimuljuri edasipääsu.

Koopad
Koopad on labürint, milles orienteerumiseks võib hea mõte olla paberile kaardi joonistamine, kuhu saad märkmeid teha selle kohta, millistes kohtades ära eksimine aset leiab.

Edasipääs Sektor G-sse
Kaardi ülemises osas, põhja suunas, on ühes väikestest koobastest seinast väljaulatuv toru, mille juures on tööriistade olemasolul võimalik kaevandada edasipääs šahti, kust omakorda pääseb edasi sektor G-sse, eeldusel, et luuk on varem sektor A töötoa kaudu avatud.

Edasipääs põrgusse
Labürindi järel leiad koobastest suured tornid, kuhu pead sisse hiilima või tormama. Igas tornis on raamat, mille hoolas lugemine paljastab saladuse.


SEKTOR G

Ivinaro templi väljapääs
Templiluule vihjab kindlale ajale ööpäevas, mil Ivinarot austatakse. Kella saad vaadata kompassi juurest.


ÜLEMISED KORRUSED

Turvauks
Raadio teel saad koodi, aga see kood ei tööta. Kui pärast mõningast proovimist raadio kaudu uuesti abi palud, saad teada, et üks number koodis tuleb vahetada ringi mõne teise, sarnase välimusega numbri vastu.